Stringfellow Hawke #1 Medlem · Stockholm · 1 397 inlägg 19 apr 2017 15:17 Stringfellow Hawke Medlem Stockholm 1 397 inlägg 19 apr 2017 15:17 #1 Hej Hur gör man det som är ritat här på snyggast och bäst sätt? Jag ville helst inte lägga takstolen på balken för att vinna lite höjd. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Hur gör man det som är ritat här på snyggast och bäst sätt? Jag ville helst inte lägga takstolen på balken för att vinna lite höjd. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H hempularen #2 Moderator · Stockholm · 57 876 inlägg 19 apr 2017 15:27 hempularen Moderator Stockholm 57 876 inlägg 19 apr 2017 15:27 #2 Nu är jag glad amatör. men jag skulle nog avsluta "takstolen" på insidan. Sätt fast den med byggbeslag (balksko, tror jag det heter). Sätt fast den utanpåliggande biten först, ex. med genomgående skruv från insidan.
Nu är jag glad amatör. men jag skulle nog avsluta "takstolen" på insidan. Sätt fast den med byggbeslag (balksko, tror jag det heter). Sätt fast den utanpåliggande biten först, ex. med genomgående skruv från insidan.