Hej!
Har en fråga om avlopp från kommod/tvättställ. Har ett badrum som renoverades 2014 av förra ägarna. Märkte nu att det började läcka i anslutningen mellan golv och slang från kommoden. Har varit i kontakt med rörmokaren som utförde arbetet, men innan han kommer tänkte jag undersöka om detta ser fel ut. Verkar som att slangen enbart var fastlimmad i golvet och nedtryckt i avloppet. Ser detta konstigt ut?