Hej
Min rörmockare har dragit ett 50mm avloppsrör direkt från huvudstammen till tvättmaskinen, är det riktigt? brukar man inte dra det till ett golvbrunn? eller finns det vattenlås på tvättmaskinerna eller finns det i såna där trattar som man monterar utanpåliggande på väggen med vattenlås -vill ju inte ha avloppslukt i tvättstugan.