Jo jag vet att det har diskuterats i all oändlighet, det här med häckar och val av alla sorter. Men om jag viskar fram frågan kanske jag inte blir på hoppad?

*Är det någon som har satt vintergrön lagerhägg eller har kunskap om den att dela med sig? *

*phiew* Hoppas att jag klarar mig undan skalpering nu ;)
 
Ceja skrev:
Hoppas att jag klarar mig undan skalpering nu ;)
::)Psst! Kan tipsa dig om att vissa slipar sina häcksaxar just nu... ;) ;D
 
*Yawks*!

Nu vågar jag mig inte ut på tomten längre! ;)
 
Ceja skrev:
Nu vågar jag mig inte ut på tomten längre! ;)
:o Ingen fara, så länge du inte ser ut som en häck! ::) 8) ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.