1 955 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ännu en trist tråd om häckar
Jo jag vet att det har diskuterats i all oändlighet, det här med häckar och val av alla sorter. Men om jag viskar fram frågan kanske jag inte blir på hoppad?
*Är det någon som har satt vintergrön lagerhägg eller har kunskap om den att dela med sig? *
*phiew* Hoppas att jag klarar mig undan skalpering nu
*Är det någon som har satt vintergrön lagerhägg eller har kunskap om den att dela med sig? *
*phiew* Hoppas att jag klarar mig undan skalpering nu
Klicka här för att svara