4 375 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Ännu en tråd om priser på bänkskiva
Finns en mängd trådar om bänkskivor men jag är ute efter en billig bänkskiva i ek med måtten 358x70,6. Dvs. en decimeter djupare än standard. Dessutom vill jag har underlimmad diskho och utsågat för häll. Vet någon om något billigt ställe som fixar detta? Det där med underlimmat verkar klurigt... IKEA tar runt 13k för detta... dyrt tycker jag. Eller?
Tacksam för svar!
Tacksam för svar!
Prova våran leverantör av skivor och kök.
www.jk-specialsnickeri.com
De hade väldigt bra pris på våra valnötskivor.
Häls Niclas
www.jk-specialsnickeri.com
De hade väldigt bra pris på våra valnötskivor.
Häls Niclas
När jag pratade med K-Rauta i Malmö skulle dom ha 250:- för att såga ut till vasken och 2000:- för själva underlimningen.
Men dom krävde att man köpte vask hos dom, vilket jag inte hade gjort så jag hittade en snickare som kunde göra det för samma pengar.

Men dom krävde att man köpte vask hos dom, vilket jag inte hade gjort så jag hittade en snickare som kunde göra det för samma pengar.
Silvan har jag kollat med. De underlimmar inte diskhon. I alla fall inte i Kungens kurva, Sthlm. K-rauta och JK-specialsnickeri underlimmar för 2000 (I malmö men hoppas på bromma också) resp. 900 kronor. JK har dyrare EK-skivor än IKEA och på K-rauta har jag inte kollat upp priset ännu. Bara att hoppas på K-rauta då...
Klicka här för att svara