Ska ta hål i skorstensröret för att sätta in dragbegränsare. Röret är inlindat med ett lager sten/glasfiber och under det är nån vit sorts vadd. Kan det vara asbest? Det ligger även mer sånt där vitt i en gammal plastpåse i garaget. Huset är från 1959 men pannan från 1982. Vet inte när detta gjordes.