Renoverar ett hus från 1920. Allt behöver göras typ...Huset har nu fått nya rör. Fick sanera bort asbestgolv som även hade asbest i lim. Blir därför lite fundersam ang 2 andra material.
1/Garagegolvet. Vad är detta för material tro? Är ganska mjukt.
2/ trodde det var en våtrumsmatta i större badrummet, men när jag river loss en bit känns den mer som tapet...
Kan jag andas ut angående asbest i dessa material tro. Har inte hört talas om att asbest finns i våtrumstapet. Tunn, böjbar o lätt att riva av. Kanske ska jag elda på en bit?
Flera personer har undrat vad det är som nu ligger som garagegolv direkt mot marken. Någon som vet?
1/Garagegolvet. Vad är detta för material tro? Är ganska mjukt.
2/ trodde det var en våtrumsmatta i större badrummet, men när jag river loss en bit känns den mer som tapet...
Kan jag andas ut angående asbest i dessa material tro. Har inte hört talas om att asbest finns i våtrumstapet. Tunn, böjbar o lätt att riva av. Kanske ska jag elda på en bit?
Flera personer har undrat vad det är som nu ligger som garagegolv direkt mot marken. Någon som vet?
Klicka här för att svara


