18 739 läst ·
122 svar
19k läst
122 svar
Anna Book i bråk med Arga Snickaren
Att det inte kan vara fråga om någon gåva borde vi i alla fall kunna vara överens om.seniorkonsult skrev:
Någon form av ersättning för medverkan är det garanterat, men sedan har vi inte en aning mellan vilka parter som avtal finns och dess utformning, dvs produktionsbolag för TV-serien, AndersÖ företag, leverantörer, ev Book företag, Booken själv, etc.
Jag tycker du sätter huvudet på spiken där AndersS. Om något så har ju Booken fått vitvarorna som ersättning för att hon medverkat i programmet, hon har ju inte medverkat i programmet för att få nya vitvaror.
Ang att skatta för värdet så ser jag nästa löpsedel framför mig:
Skattechock för Anna Book - känner sig lurad av arga snickaren 😂
Ang att skatta för värdet så ser jag nästa löpsedel framför mig:
Skattechock för Anna Book - känner sig lurad av arga snickaren 😂
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 569 inlägg
Hehe, visst, det kan väl vara så att hon haft en önskelista på vitvaror som hon gett arga snickaren, men jag ser det som ytterst osannolikt. Min poäng var hursomhelst att hon fått dessa vitvaror (oavsett som ett aktivt/passivt val) som en ersättning för att ställa upp.Stefan Bengtsson skrev:
Chansen är nog inte så stor att hon betalt något för vitvarorna.scim skrev:
Ha, arga snickaren är ju hantverkare, tillika en arg sådan, vad förväntar hon sig. Han kan ju inte ha gjort nåt fel, å e de nåt som inte funkar får hon fixa det, eller fixa nån annan som fixar det.
Business as usual I hantverkarsverige.
Business as usual I hantverkarsverige.
Precis, och är man konspiratorisk så görs det i bästa samförstånd där alla parter får gratis PR. Programmet Arga snickaren får sin del och Booken går ut direkt efter att hennes låt blivit diskvalificerad i melodifestivalen för att hålla liv i hennes varumärke "Book".elpaco skrev: