5 815 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
ångspärr
Söker du lite på diffspärr i forumet här så finner du att det kanske inte är så lämpligt med ångspärr på äldre hus som desutom inte värms upp konstant.
/Kent
/Kent
Ska vi gissa att eftersom du bygger om stugan bygger du med skapligt hög standard, dvs att den mer är som ett permanenthus än en barack. Du kommer förmodligen att ha underhållsvärme på under vintern. Om detta stämmer låter den tekniska beskrivningen helt korrekt.
Klicka här för att svara