Jag bygger isolerat uterum, som jag planerar att använda till viss del även under vintern. Förutom standard glas och kanalplast-tak har jag byggt en isolerad grund samt två isolerade väggar.
Jag följer "normala" råd i huvudsak (ytterpanel, vindfolie, bjälkar, isolering, gips och träpanel). Är det ok att sätta ångspärren mellan den inre trä-panelen och gips-skivan, eller MÅSTE ångspärren sitta mellan isolering och gipset?
/ Mats