Jag har fem stycken spottar i plåtburk i vardagsrumstaket. Det som stör och förbryllar mig är att hur jag ska få ångspärren (plastfolien) att funka,det är hål i burkarna för rördragning och några burkar sammansatta för trafons skull ? Men ångspärren är bruten eftersom burkarna går genom den !! >

Kan jag fylla igen hålen i burkarna med stenull eller hur gå tillväga,det blir ju en värme på 600C när spottarna är igång ? Elektrikern visste inte svaret,han sa att det brukar bli så här o han har dragit eli 20-tal kåkar... ???
Vad ska jag an vända för isolering för att det ska vara brandsäkert ? :-/