Hej
Ska inreda vår friggebod i stugan som idag bara är ett färdigt yttre skal.
Väggarna ska isoleras med 95mm isolering, tak med 170mm och golvet är jag osäker hur mycket det kan bli men säkert runt 170mm där med.
Vi kommer att ha ett element där inne men kommer inte ha uppvärmt året runt utan värms endast upp när vi ska vara där och på sommaren behövs det nog inte värmas upp så det blir kanske lite sporadiskt på hösten och våren.
Ska man ha ångspärr eller ska man hoppa över det?
 
Det gör varken till eller ifrån med dom förutsättningarna men sitter den där så gör den ju det. Ju mer man bor där och ju mer människor som vistas där ju mer behövs den ju och rätt vad det är så kanske nån bor där permanent.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.