Detta kan bli intressant om hur ni andra har löst detta!
Vi har trixat och fixat så att plasten från nedre plan möter plasten i övre plan, detta genom att dra upp plast nerifrån i mellanbjälklaget och sedan upp på andra våningen. På vissa ställen där spångolvet var ivägen så fäste vid plasten mot den med en bräda och tejp på undersidan, och plasten på övervåningen fäste vi då mot spångolvets översida.
Detta i samråd med vår KA.