Har idag uppvärmning med El och ved panna och en ackumulatortank på 750 l. Tanken är förberedd för Solfångare i botten...funderar på att sätta upp solfångar på taket och på så vis få gratis varmvatten på sommarhalvåret.
Men funderar på hur många kvm solfångare man behöver för uppvärmning av en tank på 750 liter?