Är det nån som har en aning om vad det kan kosta att lämna in köksluckor för sprutmålning.Dom är nya.
Avskyr den gula färg vi har nu.
 
Vi lämnade in våra för omlackering och det kostade 2 500:- Vi har ett standardkök cca 13 luckor, ett skafferidörr och 5 lådor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.