G grodan #1 Medlem · 191 inlägg 6 feb 2004 11:04 grodan Medlem 191 inlägg 6 feb 2004 11:04 #1 Är det nån som har en aning om vad det kan kosta att lämna in köksluckor för sprutmålning.Dom är nya. Avskyr den gula färg vi har nu.
Är det nån som har en aning om vad det kan kosta att lämna in köksluckor för sprutmålning.Dom är nya. Avskyr den gula färg vi har nu.
P pivar #2 Medlem · 84 inlägg 6 feb 2004 12:24 pivar Medlem 84 inlägg 6 feb 2004 12:24 #2 Vi lämnade in våra för omlackering och det kostade 2 500:- Vi har ett standardkök cca 13 luckor, ett skafferidörr och 5 lådor.
Vi lämnade in våra för omlackering och det kostade 2 500:- Vi har ett standardkök cca 13 luckor, ett skafferidörr och 5 lådor.