R Radhusmedträdgård #1 Medlem · 46 inlägg 3 apr 2025 10:08 Radhusmedträdgård Medlem 46 inlägg 3 apr 2025 10:08 #1 Hej Har skjutdörrar i kulör jag inte vill ha, skulle vilja ha vit eller svart. Har någon gjort tidigare? Är det bara att måla på direkt? Vilken typ av färg? Något jag ska tänka på? Bifogar bild! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #färg #skjutdörr #skjutdörrar
Hej Har skjutdörrar i kulör jag inte vill ha, skulle vilja ha vit eller svart. Har någon gjort tidigare? Är det bara att måla på direkt? Vilken typ av färg? Något jag ska tänka på? Bifogar bild!
H hapazard #2 Medlem · 3 173 inlägg 3 apr 2025 11:10 hapazard Medlem 3 173 inlägg 3 apr 2025 11:10 #2 R mmarianilsson skrev: Hej Har skjutdörrar i kulör jag inte vill ha, skulle vilja ha vit eller svart. Har någon gjort tidigare? Är det bara att måla på direkt? Vilken typ av färg? Något jag ska tänka på? Bifogar bild! Är det glas i rutorna kan du ju se om det är enkelt att lyfta ut dem så blir det enklare målning
R mmarianilsson skrev: Hej Har skjutdörrar i kulör jag inte vill ha, skulle vilja ha vit eller svart. Har någon gjort tidigare? Är det bara att måla på direkt? Vilken typ av färg? Något jag ska tänka på? Bifogar bild! Är det glas i rutorna kan du ju se om det är enkelt att lyfta ut dem så blir det enklare målning
BirgitS #3 Medlem · Stockholms län · 48 220 inlägg 3 apr 2025 12:03 BirgitS Medlem Stockholms län 48 220 inlägg 3 apr 2025 12:03 #3 Våra skjutdörrar består av någon tunn skiva och det är viktigt att måla båda sidorna.