Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har en högtryckstvätt hos farsgubben och den ska ha 14A har dragit fram en 2,5kvmm
Och 16 A men säkringen löser ut iaf.
Det går att tvätta en stund sen går säkringen. Ibland går den nästan direkt och ibland efter längre tid.
Kan det vara något fel på tvätten?
Reagerade att det står P1och P2 på skylten, kan man kanske lägga om ?
Se bild.
Inget annat finns på den säkringen. 16A alldeles för sig själv.
Har du möjlighet så mät upp vad den faktiskt drar. Det finns ju två möjligheter, antingen "halvkortis" som gör att den drar mer ström än den ska eller fel på automatsäkringen, om det nu är en sån?
Är det vanliga porslinssäkringar som går är det något fel på tvätten.
Är det vanliga porslinssäkringar som går är det något fel på tvätten.
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Kanske en dum fråga men har du den liggande?
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Den ska ligga ner när man kör... Prova det
Klicka här för att svara