A Anna Björkman #1 Medlem · 2 inlägg 17 apr 2014 23:08 Anna Björkman Medlem 2 inlägg 17 apr 2014 23:08 #1 Jag är på jakt efter en typisk amerikansk södernveranda till en fotografering. Skulle bli väldigt glad om någon kunde tipsa om en sådan i skåne eller någon annanstans i södra Sverige helst. Svara gärna till min mail: vänligen, Anna anna@annanstil.se Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #amerikanskveranda #södernveranda #veranda
Jag är på jakt efter en typisk amerikansk södernveranda till en fotografering. Skulle bli väldigt glad om någon kunde tipsa om en sådan i skåne eller någon annanstans i södra Sverige helst. Svara gärna till min mail: vänligen, Anna anna@annanstil.se Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder