Någon som har ett likadant hus som detta med samma planlösning? Någon som kanske gjort om planlösningen? Eller som kan ge lite tips på vad som skulle kunna bli bra att förändra. Vi är väl inne på att fälla väggen i köket och öppna upp. Tacksam för tips och hoppas någon mer där ute som har ett likvärdigt hus kanske kan lägga upp en bild.
1,5 plans Älvsbyhus från 1975 /// 145 + 40 kvm
1,5 plans Älvsbyhus från 1975 /// 145 + 40 kvm
Redigerat:
Ja vi hade de funderingarna också på att sammankoppla v-rum + kök, trevligare i sällskapetsanda. Men tyvärr så hamnar allt i norrläge då + sovrummet i söder. Norrläge gränsar mot en större väg. = tråkigt. Synd trappen står där den står annars hade man kunnat flytta v-rummet istället.Anna_H skrev:
Klicka här för att svara
