1 892 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Alternativ i Sverige till luftpicka från USA?
Behöver en ordentlig spikpistol och tänkte beställa en "DeWalt D51844 (Reconditioned) 2" To 3-1/2" Air Framing Nailer" från USA, skulle väl kosta runt 1200kr inkl frakt. Nu är det väl så att jag inte riktigt fått tummen ur och får nog svårt att hinna få fram den till när jag behöver den.
Nån som har något förslag på picka i Sverige som är ok som hamnar i ungefär samma pengar eller är det bara att beställa från USA och hoppas att det kommer fram snabbt?
Nån som har något förslag på picka i Sverige som är ok som hamnar i ungefär samma pengar eller är det bara att beställa från USA och hoppas att det kommer fram snabbt?
Medlem
· Västerbotten
· 550 inlägg
Jula kör Ö&B-nivå på spikpistolpriser just nu (kampanj) vilket innebär 695:- för en 50-90mm-kapabel av billigaste skitsort (och klammer/dyckertpistoler av samma brist på kvalité för 195
. Såpass billigt att det är värt prova kanske? Jag kände mig tvungen själv iaf .. 
Beställde du spikpistolen DeWalt D51844 (Reconditioned) från USA, hur funkar den isåfall? bra? dåligt?Saxpy skrev:Behöver en ordentlig spikpistol och tänkte beställa en "DeWalt D51844 (Reconditioned) 2" To 3-1/2" Air Framing Nailer" från USA, skulle väl kosta runt 1200kr inkl frakt. Nu är det väl så att jag inte riktigt fått tummen ur och får nog svårt att hinna få fram den till när jag behöver den.
Nån som har något förslag på picka i Sverige som är ok som hamnar i ungefär samma pengar eller är det bara att beställa från USA och hoppas att det kommer fram snabbt?![]()
Klicka här för att svara