978 läst ·
5 svar
978 läst
5 svar
Alternativ diskbänksutdrag
Hej!
Jag stötte på en moddad diskbänk på ikeafans som jag vill dela med mig av här på forumet. Idén handlar om att ha utdragslådor under diskbänken, men inte den numera vanliga fejkade två lådor på varann utan som två skåpsluckor istället.
En väldigt fin och praktisk lösning om man vill ha utdragsfunktionaliteten men ändå behålla stilen i köket.
Vad tycker ni?

Jag stötte på en moddad diskbänk på ikeafans som jag vill dela med mig av här på forumet. Idén handlar om att ha utdragslådor under diskbänken, men inte den numera vanliga fejkade två lådor på varann utan som två skåpsluckor istället.
En väldigt fin och praktisk lösning om man vill ha utdragsfunktionaliteten men ändå behålla stilen i köket.
Vad tycker ni?

Lösningen ovan har mina föräldrar haft ett tag och det funkar fint. Dock har de Powerdrive så de drar ju inte i något handtag men Blums lådsystem pallar mycket så det ska inte vara något problem med att ha det som ovan. Det finns i Blums sortiment till och med att man har en stor frontlucka med innerlådor som kopplas ihop med lådfronten så att de fäljer med ut när man drar i handtaget.
Klicka här för att svara