Hej

Vad tror ni om detta map hållbarhet å andra problem.
Takplast korrigerad
45X45mm cc 50cm ligger tvärs över takbjälkarna
4 st takbjälkar 300cm långa infåsta varje ände cc 100cm 145X45mm
Snözon 1.5
Är det för klent dålig lutning ??
Hur har ni gjort i dimensioner

//P
 
Hej

Har forskat lite
Då jag bor vid kusten så var det snözon 1.0.
Kommer gå upp från 45*145 till 45*195 i dessa fäller jag in 45*45 tvärgående för att inte sabba takhöjden mod överkommande takutskott.
Kommer oxo höja 5° vinkeln så det blir så nära 10cm/m istället för 7cm/m som jag har ritat idag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.