Hej på er!! Finns det någon som vet om det finns nåt ENKELT program man kan använda sig av för att rita upp min blivande altan? Behöver absolut inte va 3D... e så offantligt dålig på att rita så jag har jättesvårt att föreställa mig hur det kommer att bli Har provat Scetchup, men det la jag ner efter 10 min Jättetacksam för svar! Mvh Mia

N
M mia.larsson skrev:
Hej på er!! Finns det någon som vet om det finns nåt ENKELT program man kan använda sig av för att rita upp min blivande altan? Behöver absolut inte va 3D... e så offantligt dålig på att rita så jag har jättesvårt att föreställa mig hur det kommer att bli Har provat Scetchup, men det la jag ner efter 10 min Jättetacksam för svar! Mvh Mia
Jag vet att folk rekommenderar Floorplanner, jag har själv inte testat det utan kör SketchUp, lycka till.

Tack för tipset, ska testa

Tjena alla altan byggare!

har en fråga reglen som håller i hela min altan konstruktion är bitvis jävligt dålig, och den sitter fastskruvad i varje regel och i stolparna som sitter i marken, vad ska jag göra? Måste jag ta bort plankorna? Eller finns det något smidigare sätt? Med vänlig hälsning, en arg altan byggare

• Bild på en delvis demonterad träaltan med synliga reglar och stolpar, vissa reglar i dåligt skick.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis nedmonterad trädaltan med synlig bärlina och reglar fastskruvade i betongplintar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lägg marksten , gör stooor-brasa!

Ser ju inte ut att va så jättemycke att spara på, skulle börja om med nytt.

Du kan möjligen lägga ytterligare en ny 195 utanpå den röta som du fäster med franska skruv och sen avlasta med kortlingar mellan 95 reglerna där du har skadan på 195an

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Tack som fan , det slog mig den tanken jag gör så

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.