C CEGran #1 Medlem · 2 inlägg 3 maj 11:54 CEGran Medlem 2 inlägg 3 maj 11:54 #1 Hej! Assaabloy kodlås till altandörr som gått sönder i låst läge. Kan inte få upp skruvarna. Enl Bauhaus ska jag borra bort dem. Försökt med titanborr i 20 minuter med endast minimal effekt. Tips? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Assaabloy kodlås till altandörr som gått sönder i låst läge. Kan inte få upp skruvarna. Enl Bauhaus ska jag borra bort dem. Försökt med titanborr i 20 minuter med endast minimal effekt. Tips?
T tergo #2 Medlem · 6 118 inlägg 3 maj 13:41 tergo Medlem 6 118 inlägg 3 maj 13:41 #2 spanner bits kan underlätta jag tror biltema har en liten sats som innerhåller bland annat spanner bits
spanner bits kan underlätta jag tror biltema har en liten sats som innerhåller bland annat spanner bits
C CEGran #3 Medlem · 2 inlägg 3 maj 14:45 CEGran Medlem 2 inlägg 3 maj 14:45 #3 T tergo skrev: spanner bits kan underlätta jag tror biltema har en liten sats som innerhåller bland annat spanner bits Tack! Då testar jag det!
T tergo skrev: spanner bits kan underlätta jag tror biltema har en liten sats som innerhåller bland annat spanner bits Tack! Då testar jag det!