16 597 läst ·
5 svar
17k läst
5 svar
Altan väderstreck ?
Sydväst, iaf. om du bara har en 
MVH//Christina.
MVH//Christina.
jag började med att bygga altanen på baksidan i söderläge... men sedan förlängde jag den runt hörnet mot väster så jag kan njuta av kvällssol också.
Nackdelen med gaveln är att det är ganska mycket insyn där från grannar. Synd man inte hade ett vinkelhus.....
/henrik
Nackdelen med gaveln är att det är ganska mycket insyn där från grannar. Synd man inte hade ett vinkelhus.....
/henrik
Klicka här för att svara