Hej!
Jag har hittat gamla forum inlägg om Allmogehus och deras Glenn. Nu har vi kontakt med dem för ett husbygge och jag ser när jag kollar upp bolaget att de blev aktivt november 2009. Är detta ett klassiskt fall av att göra sig av med åtaganden mot tidigare kunder och starta ett nytt bolag? Någon som känner till Allmogehus och deras verksamhet?