Hej!
Jag har hittat gamla forum inlägg om Allmogehus och deras Glenn. Nu har vi kontakt med dem för ett husbygge och jag ser när jag kollar upp bolaget att de blev aktivt november 2009. Är detta ett klassiskt fall av att göra sig av med åtaganden mot tidigare kunder och starta ett nytt bolag? Någon som känner till Allmogehus och deras verksamhet?
 
det är varje fall ett bolag som fått hela 5 betalnings anmärkningar i år.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.