Kanske det borde finnas en sådan tråd, har surfat de lokala annonsidorna och haft många frågor om diverse maskiner men tycker det känns bökigt att göra en tråd för varje fråga man har.

Typ jus nu undrar jag om en AEG HK55A cirkelsåg är något att ha eller är den bara skräp? Ser ut som nån äldre typ av maskin, 100 euro eller 1000kr (ja mera i kr, men jag rundar ganska ordentligt) begär säljaren. Så gammal att mitt googlande inte hittar något om modellen.

9fxNBmN.jpg

Har redan en cirkelsåg, en Bosch PKS-40 men den är ganska svag och klingan är liten (130mm).

Ett bra tips, tråden funkar redan :)

DennisCA skrev:
Typ jus nu undrar jag om en AEG HK55A cirkelsåg är något att ha eller är den bara skräp? Ser ut som nån äldre typ av maskin, 100 euro eller 1000kr
Jag vet inget om just den modellen med det känns spontant som alldeles för dyrt.

Jo det är inget ovanligt med den här finlandssvenska annonssajten jag brukar kolla på, en försökte sälja en Einhell slipbänk (BT-US 240) för några euro mindre än butikspriset senast jag kollade.

Jag kollar alltid alla produkter vad de kostar osv för att se om man blir blåst, men ibland är det något riktigt gammalt och man vet inte om man se på ett riktigt kap eller värdelöst skräp.

Kanske kunde erbjuda 40 euro eller dylikt, om det är en bra såg.

Den sågen hade jag max satt 100:- på.

Träföremål formad som ett V, möjligen ett okänt verktyg, på grå betongyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vet någon vad detta är? Ett verktyg av något slag.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.