4 257 läst ·
13 svar
4k läst
13 svar
Alla springer runt i blåställ,
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Hemmapularna har länge åtrått vår klädsel, gravida kvinnor likaså.
Att MC-gäng har velat vara lika fräna som oss "OH" har vi vetat länge.
Men nu är vi populärare än någonsin.
Både rånare och snutar agerar i stridsmundering "blåställ" .
Att vi OH får gå runt med kniv vet jag men snart kanske med "picka" också
.
/
OH
OriginalHantverkare
.
Att MC-gäng har velat vara lika fräna som oss "OH" har vi vetat länge.
Men nu är vi populärare än någonsin.
Både rånare och snutar agerar i stridsmundering "blåställ" .
Att vi OH får gå runt med kniv vet jag men snart kanske med "picka" också
/
OH
OriginalHantverkare
Redigerat:
Det är väl en naturlig utveckling att rånare tar till sig vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Hur tänker du när det springer fram ett flertal byggare (snutar) och skjuter folk i pallet?
Är det en naturlig utveckling som poliser tar sig till vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
Är det en naturlig utveckling som poliser tar sig till vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Nej, snutar vill vara byggare, men vi byggare rycker även in i samhällets tjänst vid behov
.
En byggare har inte den fegheten, så polisens maskeraddräkt var nog utklädd klåpare
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brottstraff/article16021815.ab
En byggare har inte den fegheten, så polisens maskeraddräkt var nog utklädd klåpare
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brottstraff/article16021815.ab
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Thomas Lundquist, nu är det dags att du lugnar ner ordentligt.
Det här är ett byggahusforum, och vapenromantik platsar inte här!
Det här är ett byggahusforum, och vapenromantik platsar inte här!
OH måste nog vara det fånigaste jag hört, förklara gärna vad som utmärker en OH, man drar ut spik med tänderna? Eller man har ett grymt ögonmått, eller gillar att stå med byxorna nere på offentliga forum?
Thomas Lundquist
Bannad
· Stockholm
· 745 inlägg
Thomas Lundquist
Bannad
- Stockholm
- 745 inlägg
Klart att det är fånigt, och så var det menat att vara.pbengtsson skrev:
Men eftersom ni pappor tar så illa vid er så tystar vi ner det här med OH, haha.
Det var ett skämt där OH står för OrginalHantverkare sen får du tolka det hur du vill i din pyjamas.
Jag själv tolkar det som att det är en som har hantverket som profession.
En sån kille kan slå in en spik med bara händerna och har ett grymt "ögonmått" men brallorna nere har aldrig en OH, haha .Bara kopiorna!
OH hade köpt kläderna på Jual, kan inte vara några seriös hantverkare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16025261.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16025261.ab
