1 356 813 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi åt pannkaka, till pannkakor är det gott med grädde.
Vem är vi att neka.. 🫣😇😻
Båda fick en pyttebit av första pannkakan som stektes. Båda åt, Bärra har ätit förut men detta var Mauis första, han är en nyfiken och matglad liten filur. ❤️
Vem är vi att neka.. 🫣😇😻
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Båda fick en pyttebit av första pannkakan som stektes. Båda åt, Bärra har ätit förut men detta var Mauis första, han är en nyfiken och matglad liten filur. ❤️
Alfredo skrev:
Och Fredrik har pälsallergi.. 🙄Mikael_L skrev:
Men alla våra Sibirier har jag tålt, så låt inte eventuell allergi hindra. 😻 Sen kanske inte alla allergiker klarar det lika bra men Sibirisk katt är en tacksam ras för oss.
Maui sov i tvättkorgen, och Bärtsson under torkställningen. 😹
Vad jag har gjort med Gustav är att blanda hans blötfoder med vatten.Jiji skrev:
Igår uppvisade Katten alla tecken på urinsten/uvi och vi förberedde oss på ännu ett akutbesök på djursjukhuset under jourtaxa men det verkar ha rättat till sig av sig själv. Han har kissat ordentligt och druckit rejält.
Men det är svårt att få honom att dricka när vi är på landet och det är kallt. När det är sommar är det inget problem men vintertid är det svårt för han vill helst dricka ur byttor eller vattenkannor ute.
Började med en väldigt liten mängd och ökade på tills vi nu är uppe i mer vatten än foder.
Och han slafsar glatt isig, plus att han dessutom dricker vatten.
Han får från min vattenmaskin som ger joniserat, alkaliserat vatten och jag
ser honom sällan dricka ur skålen men vattenytan sjunker fort.
Tycks fungera fast vattnet egentligen är designat för människor.
Hunden får det också.
Borde funka lika bra med vanligt kranvatten.
Vi ger vatten i blötmaten och det brukar fungera men just den gången gick det inte.D dicliff skrev:Vad jag har gjort med Gustav är att blanda hans blötfoder med vatten.
Började med en väldigt liten mängd och ökade på tills vi nu är uppe i mer vatten än foder.
Och han slafsar glatt isig, plus att han dessutom dricker vatten.
Han får från min vattenmaskin som ger joniserat, alkaliserat vatten och jag
ser honom sällan dricka ur skålen men vattenytan sjunker fort.
Tycks fungera fast vattnet egentligen är designat för människor.
Hunden får det också.
Borde funka lika bra med vanligt kranvatten.
Men han kom igång med drickandet och kissade ordentligt så han fick ordning på det själv.
Sedan åkte vi hem till civilisationen igen. 😻