1 356 734 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Hmm, intressant.
På datorn såg jag katten rimligt lätt, hittade den utan allt för stora problem.
Men nu i telefonen hade jag inte en ringaste chans att se den.
Jag provade att helt maxa ljusstyrkan i skärmen, och då började jag skymta ögonen, hjälpt av att jag visste var jag skulle kolla.
Så det finns risk att många inte alls förstår det roliga med bilden och inlägget....
Jag provade att helt maxa ljusstyrkan i skärmen, och då började jag skymta ögonen, hjälpt av att jag visste var jag skulle kolla.
Så det finns risk att många inte alls förstår det roliga med bilden och inlägget....
Med kattunge i huset igen så antog jag i mitt stilla sinne att katten klättrat in bakom lådan.. 😇😻Mikael_L skrev:
Hmm, intressant.
Maui har varit jätteduktig hela julen och låtit bli julgranen, tills igår då han tyckte det var dags att leka lite med kulorna och försöka sig på att klättra lite, men bara så det lägsta grenarna.
Frun fyade och använde duschflaskan vilket båda hjälpte föga för att i nästa sekund så satt han fast i belysningen...miiip,miiip, miiip...🙀
Det krävdes insatser av både mig och frun för att få loss honom. Bärra kom springandes direkt när Maui började pipa och var med nära under hela räddningsinsatsen. 😻
Ingen skada skedd mer än ett lite sargat ego och en känsla att den där julgranen inte är snäll. 😿
I eftermiddag plockas granen ihop. 🫣😇❤️
Är man stor måste man vara snäll, som man brukar säga, och Bärra är väldigt snäll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Även om Maui växer och växer så är han liten bredvid Bärra.
Redigerat:
fubar skrev:
Logga in
Skapa konto
Jag såg katten bakom lådan men sen tyckte jag det speglade sig en annan katt i ugnsluckan (vid ringmarkering) som då borde ha suttit ungefär vid X.
Spelade mig ett spratt i alla fall (eller så har du två katter).
Det är väl den där korgen eller vad det är som speglar sig.Maria T skrev:
Men en annan gissningslek…
Var är den vita katten?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto