1 356 791 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 309 inlägg
Husägare
· Uppsala
· 733 inlägg
Robo rally ser jag 🙂H husdrommaren skrev:Idag fyller nedan nobla herre 17 år. 🥳🥰Vi har bland annat firat med tonfisk och RC babykitten mousse. Han verkade känna på sig att vi tycker att han har uppnått en vördnadsfull ålder så han bevisade detta genom att försöka jaga fåglar på fm ( innekatt större delen av sitt liv så egentligen inte hänt förut) och senare på em så la han sig på spelplanen under spelets gång. 4 gånger fick vi plocka upp våra spelpjäser men fin är han 😍
[bild][bild]
Husägare
· Uppsala
· 733 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 309 inlägg
Pärla! Vad har du gjort ? Ganska ledsamt, men ändå älskvärt på något vis.
Och detta inträffar samma dag som vi pratade om att det var länge sedan några av våra katter tagit någon fågel! Och inte nog med det. Den skulle läggas bland de andra små fåglarna på påslakanet. Tror rent av att det är samma art som fick sätta livet till🙄 Vad är oddsen?
Och detta inträffar samma dag som vi pratade om att det var länge sedan några av våra katter tagit någon fågel! Och inte nog med det. Den skulle läggas bland de andra små fåglarna på påslakanet. Tror rent av att det är samma art som fick sätta livet till🙄 Vad är oddsen?
Administrator
· Skåne
· 8 672 inlägg
Ja ledsamt förstås, men nästan som ett konstverk ... (om man har ljudet avstängt vilket jag hade första gången jag tittade🙂)
Redigerat: