1 356 754 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Fina, gosiga Bärra!😻🥰❤️FredrikR skrev:
Önskar jag kunde gosa med Gustavs mage,
men se det går han inte med på!😂
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Hampus vill helst ha baktassarna för sig själv och ibland även de där framme. Men ibland får jag kela med dom och han tillåter kloklipp också, men inte på baktassarna...
Magen är nog favoritområdet, där vill han ha mkt kel 🐈⬛ ❤️
Magen är nog favoritområdet, där vill han ha mkt kel 🐈⬛ ❤️
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Nyss när jag skulle gå till sängs blinkade kattklockan och då kom han in o ville äta.
Jag satte mig på sängkanten o såg efter en stund att han drack vatn på bänken. Sen att han satt på spisen, hördes ett svagt mjau, reste mig, då hoppade han ner o sprang till dörren.
Kul när han säger till!! 🐈⬛ 😀
Jag satte mig på sängkanten o såg efter en stund att han drack vatn på bänken. Sen att han satt på spisen, hördes ett svagt mjau, reste mig, då hoppade han ner o sprang till dörren.
Kul när han säger till!! 🐈⬛ 😀
Frasse har varit ute och härjat hela natten (som vanligt på sommaren).
Kom in, åt lite, gick sen till ytterdörren och signalerade att han vill ut igen.
Då tog jag och bar han till soffan, och vi gosade en del, och det var tydligen bra, inte bara accepterat.
Och till sist låg han och sov istället, ganska djupt, då han vid detta fototillfälle inte ens började spinna då jag lade min hand på han.
Men nu är han ute igen, att sova mer än två timmar när det är så kul ute som under sommaren, det går inte för sig.
Kom in, åt lite, gick sen till ytterdörren och signalerade att han vill ut igen.
Då tog jag och bar han till soffan, och vi gosade en del, och det var tydligen bra, inte bara accepterat.
Och till sist låg han och sov istället, ganska djupt, då han vid detta fototillfälle inte ens började spinna då jag lade min hand på han.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men nu är han ute igen, att sova mer än två timmar när det är så kul ute som under sommaren, det går inte för sig.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 573 inlägg