Han följer med mig o håller koll..

En grå och vit katt ligger på en sten omgiven av gröna växter och vita blommor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gråvit katt dold bland gröna blad och vita blommor ute i naturen.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
dicliff och 9 till
  • Laddar…
Krukväxt med tuggade blad, böcker, globar, klotformad prydnad, träbord i interiör.
Skapa konto
Inomhus, trägolv, dörr, serietidningsaffisch, krukväxt med skadade blad, blur-effekt, sneda perspektiv.
Skapa konto
Hand håller stort grönt blad med mönster mot bakgrund av fönster och gardiner.
Skapa konto

Idag gillar jag inte Lusen, Kalathean har bott hos oss i typ 10 dagar och nu är den provsmakad (med råge) 😤

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
dicliff och 8 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
[bild][bild][bild]
Idag gillar jag inte Lusen, Kalathean har bott hos oss i typ 10 dagar och nu är den provsmakad (med råge) 😤
Ja, antingen tyckte katten om den.. eller så tyckte katten inte om den... hehe

Har du kommit på vilket?

(tycker själv det är svårt att avgöra!)

Måste fråga.. har nån provat denna?

Förpackning med kattmat från Purina Gourmet Gold, Lattz-serien, med olika smaker, i 80-pack.
Skapa konto

Latz i sig köper vi ofta, så märket i sig vet jag vad det är. Men just den där förpackningen har jag aldrig sett någon annanstans.. och jag har gjort en chansning.

Har köpt två förpackningar... dvs 160 påsar! (ovanligt med 80-pack)

Hoppas de duger åt herrn härhemma.. han är inte så matkinkig .

• Gilla
4774
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Ja, antingen tyckte katten om den.. eller så tyckte katten inte om den... hehe

Har du kommit på vilket?

(tycker själv det är svårt att avgöra!)
Jag skulle tro att den är acceptabel, inte helt uppäten (ett palettblad mumsade han i sig helt på bara några dagar) men ändå större bitar ätna än att bara små-smaka och upptäcka att den är äcklig 😂

E
Snigla Snigla skrev:

[bild]

Latz i sig köper vi ofta, så märket i sig vet jag vad det är. Men just den där förpackningen har jag aldrig sett någon annanstans.. och jag har gjort en chansning.

Jag brukar köpa hem den, blir inte billigare än när Rusta har kampanj men rätt bekvämt att få hem med sanden.

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:

[bild]

Var hittar du den?

Jag handlade kattmat i fredags efter jobbet, våra äter också Latz varpå jag ser nån "Extra .." och tänker den blir bra.
När jag kommer hem frågar frun, tror du dom tycker om ost..? Jag hade lyckats ta en 4? olika storpack och får med mig den med ost i.

Byttes utan bekymmer dagen efter och katterna fick tonfisk i fredagskväll och lördagmorgon. 😻

• Gilla
  • Älska
dicliff och 4 till
  • Laddar…
E
FredrikR FredrikR skrev:
Var hittar du den?

Jag handlade kattmat i fredags efter jobbet, våra äter också Latz varpå jag ser nån "Extra .." och tänker den blir bra.
När jag kommer hem frågar frun, tror du dom tycker om ost..? Jag hade lyckats ta en 4? olika storpack och får med mig den med ost i.

Byttes utan bekymmer dagen efter och katterna fick tonfisk i fredagskväll och lördagmorgon. 😻
Zooplus säljer den, jag köper även kattsand med hemkörning därifrån.

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
E Elektra skrev:
Everclean?

Ska kolla. 👍😎

Maria T
Jumos Jumos skrev:
[bild][bild][bild]
Ni vet i alla fall vilken sorts Lus det var som tuggat på bladen...

• Haha
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Ni vet i alla fall vilken sorts Lus det var som tuggat på bladen...
Definitivt den större och lite mer sällsynta sortens bladLus 🤣

• Gilla
  • Haha
  • Älska
dicliff och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Var hittar du den?

Det är de enda storpack vår ica har också.. och jag tycker det låter "skittrist" med ost i allt.. jag menar, ost kan han få av mig isf.. men i ALL mat? (men han äter dem också)

Därför jag kollat på andra ställen/alternativ (försökte köpa storpack Whiskas på willys.. men den har varit slut flera ggr i rad)

Men det var rabatt just nu..
280 kr för ett 80 pack.. det tyckte jag var 👌

Länk: https://shop.firstvet.com/se/produkt/vatfoder-favoritratter-80-pack

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
E Elektra skrev:
Jag brukar köpa hem den, blir inte billigare än när Rusta har kampanj men rätt bekvämt att få hem med sanden.
Vad kostar maten på Rusta när de har kampanjer?

Jumos Jumos skrev:
Definitivt den större och lite mer sällsynta sortens bladLus 🤣
Nja, jag tippar på Linslus, med tanke på bilderna i tråden…

• Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
E Elektra skrev:
Vet inte hur många gånger jag har gjort reklam för Zooplus?!? Men de har ofta bra priser på riktigt bra grejer, mat, klöspelare, vattenfontäner, kattlådor, kattluckor, godis och leksaker. Dessutom hade de någon slags förmåns klubb som man betalade 50kr och fick 5% rabatt på allt 1år! Ifall man som vi köpte all kattsand ( Everclean) och mat , både torr och blöt Royal Canin, samt någon klöspelare eller vattenfontän/ kattlucka ibland lönade det sig... Och man slapp åka hämta fick hemkört!!!

• Gilla
Elektra och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.