1 303 389 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag gillar jag inte Lusen, Kalathean har bott hos oss i typ 10 dagar och nu är den provsmakad (med råge) 😤
Måste fråga.. har nån provat denna?
Latz i sig köper vi ofta, så märket i sig vet jag vad det är. Men just den där förpackningen har jag aldrig sett någon annanstans.. och jag har gjort en chansning.
Har köpt två förpackningar... dvs 160 påsar! (ovanligt med 80-pack)
Hoppas de duger åt herrn härhemma.. han är inte så matkinkig .
Logga in
Skapa konto
Latz i sig köper vi ofta, så märket i sig vet jag vad det är. Men just den där förpackningen har jag aldrig sett någon annanstans.. och jag har gjort en chansning.
Jag skulle tro att den är acceptabel, inte helt uppäten (ett palettblad mumsade han i sig helt på bara några dagar) men ändå större bitar ätna än att bara små-smaka och upptäcka att den är äcklig 😂Snigla skrev:
Jag brukar köpa hem den, blir inte billigare än när Rusta har kampanj men rätt bekvämt att få hem med sanden.Snigla skrev:
[bild]
Var hittar du den?Snigla skrev:
[bild]
Jag handlade kattmat i fredags efter jobbet, våra äter också Latz varpå jag ser nån "Extra .." och tänker den blir bra.
När jag kommer hem frågar frun, tror du dom tycker om ost..? Jag hade lyckats ta en 4? olika storpack och får med mig den med ost i.
Byttes utan bekymmer dagen efter och katterna fick tonfisk i fredagskväll och lördagmorgon. 😻
Zooplus säljer den, jag köper även kattsand med hemkörning därifrån.FredrikR skrev:
Var hittar du den?
Jag handlade kattmat i fredags efter jobbet, våra äter också Latz varpå jag ser nån "Extra .." och tänker den blir bra.
När jag kommer hem frågar frun, tror du dom tycker om ost..? Jag hade lyckats ta en 4? olika storpack och får med mig den med ost i.
Byttes utan bekymmer dagen efter och katterna fick tonfisk i fredagskväll och lördagmorgon. 😻
Det är de enda storpack vår ica har också.. och jag tycker det låter "skittrist" med ost i allt.. jag menar, ost kan han få av mig isf.. men i ALL mat? (men han äter dem också)FredrikR skrev:
Var hittar du den?
Därför jag kollat på andra ställen/alternativ (försökte köpa storpack Whiskas på willys.. men den har varit slut flera ggr i rad)
Men det var rabatt just nu..
280 kr för ett 80 pack.. det tyckte jag var 👌
Länk: https://shop.firstvet.com/se/produkt/vatfoder-favoritratter-80-pack
Vet inte hur många gånger jag har gjort reklam för Zooplus?!? Men de har ofta bra priser på riktigt bra grejer, mat, klöspelare, vattenfontäner, kattlådor, kattluckor, godis och leksaker. Dessutom hade de någon slags förmåns klubb som man betalade 50kr och fick 5% rabatt på allt 1år! Ifall man som vi köpte all kattsand ( Everclean) och mat , både torr och blöt Royal Canin, samt någon klöspelare eller vattenfontän/ kattlucka ibland lönade det sig... Och man slapp åka hämta fick hemkört!!!E Elektra skrev: