1 356 794 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Oj, du kan räkna med att jag absolut inte kommer att gosa med dig om vi träffas! Men du går förhoppningsvis inte runt med en skylt som säger "VARNING!! ILSKEN 4774!!"?4774 skrev:
Ingen annan katt vi haft har varit i närheten av dennas "lömskhet". Hon hade nog upplevt något trauma som liten. Våra nuvarande katter är väluppfostrade hyssiga myspysar som inte någonsin gjort en fluga eller finger förnär! (de jagar bara möss, fåglar, kaniner, påsomslutare och snören)
Renoverare
· Stockholm
· 20 311 inlägg
Katten hjälper till sticka
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 847 inlägg
Killad på magen? Jo, Lia har fått dille på det och slänger sig handlöst framför fötterna när hon får tillfälle, eller väntar utanför badrumsdörren... Synd att det är så förbaskat långt ned till golvet numera bara. Jag gör henne tyvärr ofta besviken. Men hon gillar att klänga på tangentbord och mus också så hon får sin beskärda del gos och hut.
Haha underbart, i armhålan också, känns igen beteendet.Bo.Siltberg skrev:
Killad på magen? Jo, Lia har fått dille på det och slänger sig handlöst framför fötterna när hon får tillfälle, eller väntar utanför badrumsdörren... Synd att det är så förbaskat långt ned till golvet numera bara. Jag gör henne tyvärr ofta besviken. Men hon gillar att klänga på tangentbord och mus också så hon får sin beskärda del gos och hut.
[video]
Bärra vill gärna ha en tass eller två emot ens fötter samtidigt.
Låter som Händel och Emma Kirkby? Ursäkta OT, men jag blev bara så nyfiken!Bo.Siltberg skrev:
[video]
Katten är skapad enkom för att låta människan klia henne på magen.