N Niq skrev:
Duger inte maten jag serverar är det fritt att gå ut och hämta egen.
Vi håller ju våra som gisslan (innekatter), så som de goda kattnappare vi är försöker vi visa oss samarbetsvilliga. :oops:

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vår katt ställer sig och gnisslar med klorna mot glasrutan i Sovrummet, varje natt för att han tycker vettiga djur sover på dagen. Superkul
Samma här och det är då jag går upp och öppnar för att 20 minuter senare öppna igen när nån av dem lyfter på stormhaspen och släpper den på fönsterblecket för att få komma in. Jag erkänner att jag är en slav under deras vilja.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
dicliff och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Duger inte maten jag serverar är det fritt att gå ut och hämta egen.
Själv har jag nyss suttit och väntat på att Granngården skulle öppna för att köpa maten de gillar bäst just nu.

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
Samma här och det är då jag går upp och öppnar för att 20 minuter senare öppna igen när nån av dem lyfter på stormhaspen och släpper den på fönsterblecket för att få komma in. Jag erkänner att jag är en slav under deras vilja.
Man kan inte ge dem fingret för då tar de hela handen :)

• Haha
  • Wow
dicliff och 2 till
  • Laddar…
De äger hela min kropp :rofl:

• Haha
  • Gilla
Elektra och 5 till
  • Laddar…
N
Gammal trädgård med körsbärsträd, grön gräsmatta, buskar och en hängande kruka. Övergivet fågelbord i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det finns 2 katter på den här bilden.

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
En i trädet och en framför bänken. :cool:(y)

• Gilla
dicliff
  • Laddar…
N
Trädgård med nakna träd, grönt gräs, en hängande kruka och en bänk i bakgrunden.
Skapa konto

Minst en på den här

N Niq skrev:
[bild]
En nere vid plankan vid bänken och den andra uppe i trädet ?

Annars rymmer de och bosätter sig i någon krypgrund, eller?

• Haha
  • Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vilken lycka att få hämta hem katten idag! Han verkar välmående trots mina farhågor. :heart: En grå katt med stora ögon ser bort, inomhus, suddig bakgrund, närbild.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
quattro1 och 23 till
  • Laddar…
Igårkväll när jag gick och la mig kom han upp i sängen, trampade runt en stund bakom ryggen på mig och sov sen där hela natten. Det händer, men det är långt från varje natt, och han är definitivt inte en kelig knäkatt. Jag tolkar det som att han var glad att vara hemma igen. :heart:
Årets foto kommer här. Blixten hjälpte marginellt, han är ju kamouflagefärgad var han än är. :crysmile: En grå katt sover inlindad i en filt, på en säng i ett mörkt rum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 14 till
  • Laddar…
Kollage av katt som njuter av solen på matta, text "SOLKATT" och hjärtan.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 10 till
  • Laddar…
Är olika kattraser olika smidiga eller är det mer på individnivå? Jag upplever att vår är rätt osmidig. :crysmile: Halkar och "ramlar" ner på golvet om han försöker sig på nåt stunt. Men det kanske är en effekt av att vara en lugn ras och dessutom innekatt. :rofl: Katt i fönster, soligt, barnvagn och prylar inne, träd och hus utanför.
Skapa konto
Katt på barnvagn i rörigt rum, soligt utsikt till träd och blå himmel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Noramasen och 6 till
  • Laddar…
Maria T
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Är olika kattraser olika smidiga eller är det mer på individnivå? Jag upplever att vår är rätt osmidig. :crysmile: Halkar och "ramlar" ner på golvet om han försöker sig på nåt stunt. Men det kanske är en effekt av att vara en lugn ras och dessutom innekatt. :rofl:[bild] [bild]
Tror det är mycket individuellt. En av våra kattor var rätt rund ("fluffig, med hängmage") och det var den snabbast smidigaste av alla och balanserade felfritt längs sänggaveln o liknande. Tänk på de dansande elefanterna i filmen Fantasia - de vet inte att de är runda om magen utan dansar Svansjön utan problem.

En annan kisse var lite klumpig, kanske snarare sävlig, han var sån till naturen. En tjuren Ferdinand.

Siameser ser ju smidigare ut än en Maine Coon men det behöver inte vara så.

• Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.