4774
Z Zilenser skrev:
Celsian vilar sig i form inför helgen
[bild]
Mindre smickrande vinkel på honom, han ser ju rätt rund ut, men egentligen är han rätt smärt.
Så vacker

• Gilla
Zilenser
  • Laddar…
4774
N Niq skrev:
[bild]

Snart helg. Vad ska vi då göra för bus
Sötnosar

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Verkligen! Eller så har man letat ÖVERALLT och nästa gång man vänder sig om sitter den och stirrar på en som att man är helt dum i huvudet.
:rofl:

FredrikR FredrikR skrev:
Några kompisar funderade på om jag gått lös på mitt "klockspel"... Men jag fick göra dom besvikna och tala om att Bärra börjar anta en slimmare form och sommarkostym. :oops:
[bild]
Det roligaste i din kommentar är ju "Men jag fick göra dom besvikna". :crysmile::crysmile::crysmile:

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Hjälpte mina vänner att städa ut sommarhuset och så hittade vi flera gamla burkar med surströmming. Ville inte riskera att burkarna exploderade i soptunnan på båten så vi frågade grannen om hon ville ha burkarna. Aldrig i livet sa hon men surströmming kanske duger som hund och kattmat och visst så fort vi satt öppnaren i burken var hennes hund där och slickade i spaden och så gick hela burken åt med god aptit.
Hunden verkade må bra men på kvällen när hon drog täcket över hakan ligger hunden på kortändan och lägger av surströmmings skitar med några minuters intervaller.
Funderar på om det är ok att mata både hundar och katter med 2020 årsgång surströmming. Både katten och hunden verkade gilla surströmming men pruttgasen från djuren luktade inget vidare så vi funderade på om surströmming kanske inte var så bra. Skulle ha blivit ett stort kalas men Coronan slog till så det finns fortfarande kvar ca 15 stora burkar som ser ut som om burkarna håller på att explodera.
Man kanske skulle kunna lägga in skräpfisk på burk och sälja som hundmat när den jäst till som surströmmingen.Men hur får man vanlig fisk att jäsa till som surströmminan och bli till katter och hundars favoritmat.
[media][media]Själv föredrar jag vår stortestare Molle testar [media]
Antagligen är surströmming alldeles för salt för att några djur ska må bra av den.:cry:
Men kanske det kan gå bra någon enstaka gång om året i liten mängd.

Lång, platt, trött katt.
Lång pälsad katt sover på ljus soffa, vinflaskor syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
hobbs och 12 till
  • Laddar…
Superhjältar klättrar på vägg; en förklädd figur distraherad av en låda, humoristiskt antyder en kattlik anspelning.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Appendix och 13 till
  • Laddar…
4774
Svartvit katt vid handfat med handtvål, undersöker troligtvis droppande vatten. Hemmiljö, inga människor synliga.
Skapa konto
Varför använda en skål när man kan dricka direkt ur kranen ;)

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Jiji och 9 till
  • Laddar…
N
Tog ett par bilder när mina små sötnöss är ute o leker
En gråvit katt sitter i en naturmiljö med torra kvistar och gräs.
Skapa konto

Trädgård i vila med torrt gräs, bänkrest och spridda växtligheter. Ser ut som tidig vår.
Skapa konto

• Gilla
MariaiÖstergötland och 6 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
[bild]Varför använda en skål när man kan dricka direkt ur kranen ;)
Min katt kan sätta på kranen i badrummet själv. Jag jobbar på att han ska stänga av den också

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 6 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Tog ett par bilder när mina små sötnöss är ute o leker
[bild]

[bild]
Nu har jag funderat och försökt hitta katten i andra bilden. Kan någon ge en hint om vart stealth-kommando-katten gömmer sig :)

• Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Microkatten
Grra Grra skrev:
Nu har jag funderat och försökt hitta katten i andra bilden. Kan någon ge en hint om vart stealth-kommando-katten gömmer sig :)
Här är mina förslag där katten är, har varit eller kommer att vara:

Gräsmark med nedskräpning, markerade områden indikerar potentiell förorening eller intressepunkter.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Microkatten
Vår ständigt närvarande bädd-assistent omvandlar en tråkig en-minutsbäddning till en rolig halvtimme. Här vet jag att assistenten befann sig när fotot togs:

Vitt överkast med ett rött cirkelmarkerat område, trägolv, laddkabel, och en svart väska synlig.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Appendix och 11 till
  • Laddar…
Inomhuskonstruktion, röd vägg, exponerade träbjälkar, isoleringsskum, byggmaterial, delvis oavslutat arbete, tak- och väggmöte.
Skapa konto

Our little bat. Cat.

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
Marlen Eskilsson och 11 till
  • Laddar…
N
Grra Grra skrev:
Jag undrade hur länge det skulle ta innan någon ställde frågan. Katten satt ganska mitt i bilden när jag tryckte på knappen till kameran. Men den var borta när bilden togs. Det går undan ibland eller mest hela tiden som dom är vakna.

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.