1 356 778 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Verkligen! Eller så har man letat ÖVERALLT och nästa gång man vänder sig om sitter den och stirrar på en som att man är helt dum i huvudet.Microkatten skrev:
Precis, på flera ställen samtidigt och ingenstans alls! Det är inte för inte att Schrödinger använde sig av en katt i sitt tankeexperiment. Ingen kommer närmare tankeexperimentet i verkliga livet än en katt!MariaiÖstergötland skrev:
Men är den levande eller inte på de olika ställena och när den flyttar sig däremellan?Microkatten skrev:
Frun fyller år, självklart firas det med en liten tårta.
Bärra vet också att det är tårtkalas och vill vara med.
En liten klick grädde.

Bärra vet också att det är tårtkalas och vill vara med.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
En liten klick grädde.
Det är ju frågan! I ena ögonblicket kan katten ligga livlös i soffan för att i nästa (=samma) ögonblick vara i köket när det vankas mat. Bärra illustrerar fenomenet fint, eller vad säger @FredrikR ?S Sona2012 skrev:
Logga in
Skapa konto
Nisse verkar uppskatta när jag masserar hm nacken/mellan/på ena sidan av skuldrorna.. på honom. Han liksom lägger huvudet på nått konstigt sätt neråt.. och sedan dreglar han så de blir en blöt pöl nedanför..

Först trodde jag han hade ont eller nått (för det är uppenbart skönare på ena sidan, även om båda går bra..).. men han varken gnäller, rycker till, rör sig, river, biter.. eller nått.. ibland vill han dock att jag torkar av munnen/bort dreglet hehe..
Mysko liten katt..
Jag började med lite massage mest för jag var van o massera hunden.. hon gillade det visserligen, men hon dreglade inte såsom katten.. (de kan droppa när man klappar annars med och han tycker det är mysigt.. men vid nack/skuldermassage.. kan man nog fylla på ett glas..)
Mysko liten katt..
Jag började med lite massage mest för jag var van o massera hunden.. hon gillade det visserligen, men hon dreglade inte såsom katten.. (de kan droppa när man klappar annars med och han tycker det är mysigt.. men vid nack/skuldermassage.. kan man nog fylla på ett glas..)