Under vår mini-köksrenovering är det lite i oordning här hemma. Stökigt, tänker jag. Möjligheter, tänker katten. Illustration av prinsessa på ärtpodde, verklig katt liknar scenen på tyger. Humoristisk parallell, konst och verklighet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Igen och 16 till
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Under vår mini-köksrenovering är det lite i oordning här hemma. Stökigt, tänker jag. Möjligheter, tänker katten.[bild]
Hahaha :D

B
Såg att en av övre hörntänderna gått av för Bosse, undra om man måste få det kollat? Verkar dock inte ha något besvär...

Närbild av en katt med öppen mun och synliga tänder, hållen av en människohand.
Skapa konto

• Ledsen
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Har haft min ena katt hos tandläkaren när en tand va sönder, dom drog ut den men det va ingen hörntand dock. Ring djursjukhuset och kolla så får du råd på telefon.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Såg att en av övre hörntänderna gått av för Bosse, undra om man måste få det kollat? Verkar dock inte ha något besvär...

[bild]
Jag hade nog definitivt åkt in på en koll. Om inte annat så kanske de kan titta över munhälsan över lag, det är ju aldrig en dålig sak :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
En person med en näspiercing och en Sphynx-katt vilande på dem. Intima, mysiga, inne, säng, tatuering, hårdför, kärleksfull blick.
Skapa konto

Egentid och personligt space är två begrepp som helt saknar mening hemma hos oss…

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
Mseli och 11 till
  • Laddar…
B breakman skrev:

[bild]
Ja det ska ni kolla upp. Det kan bli öppet in till roten med risk för infektion och smärta.

Koppelpremiär för Maui för detta år

Katt med sele vid trädstam, cyklar vid staket, byggnader i bakgrunden, stadsmiljö, dagtid.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Mseli och 10 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
[bild]
Egentid och personligt space är två begrepp som helt saknar mening hemma hos oss…
Det hade aldrig gått med Gustav! :rofl:
Han kloar alldeles för mycket! :oops:

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Koppelpremiär för Maui för detta år

[bild]
Inga koppelfria excursioner i år hoppas jag, det är nog ingen som vill återuppleva fjolårets oro över Maui, säkert allra minst Maui. :p:heart:

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Mseli och 4 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
[bild]
Hur känns denna katt att klappa? Har han nåt "stubb" eller är han helt och hållet genomslät? :p

Hur känns denna katt att klappa? Har han nåt "stubb" eller är han helt och hållet genomslät? :p
Han känns typ som en kroppsvarm persika, eller lite som riktigt mjuk sammet!

De har ett tunt, mjukt fjun på kroppen som är rätt individuellt. Vissa är så nakna att man nästan suger fast i huden när man klappar dem, vissa har grövre fjun så att de nästan kan kännas lite raggiga, och de flesta är någonstans mittemellan :) Han på bilden är den mjukaste av de fem vi haft, men alla av våra har varit mysiga att ta på (även om jag förstår att man kan vara jäkligt tveksam första gången man ska klappa :rofl:)

• Gilla
  • Älska
Mseli och 5 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
Han känns typ som en kroppsvarm persika, eller lite som riktigt mjuk sammet!

De har ett tunt, mjukt fjun på kroppen som är rätt individuellt. Vissa är så nakna att man nästan suger fast i huden när man klappar dem, vissa har grövre fjun så att de nästan kan kännas lite raggiga, och de flesta är någonstans mittemellan :) Han på bilden är den mjukaste av de fem vi haft, men alla av våra har varit mysiga att ta på (även om jag förstår att man kan vara jäkligt tveksam första gången man ska klappa :rofl:)
Kroppsvarm persika... det skulle jag kunna leva med. :love:

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 4 till
  • Laddar…
Kroppsvarm persika... det skulle jag kunna leva med. :love:
Kroppsvarm persika med en enorm personlighet och noll känsla för personlig integritet :crysmile:

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Alfredo och 7 till
  • Laddar…
Inga koppelfria excursioner i år hoppas jag, det är nog ingen som vill återuppleva fjolårets oro över Maui, säkert allra minst Maui. :p:heart:
Bara på landet :)

• Gilla
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.