AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kattfan var borta ett dygn så som straff fick han vara inne en vecka typ. Men vad tror ni händer det första när han får gå ut. Han kommer inte när man ropar. Kattjävel.
Kanske läge att skaffa hund i stället?:)

K Kane skrev:
Kanske läge att skaffa hund i stället?:)
Bengal ska ju vara halvvägs dit! :P

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
J
Kattfan var borta ett dygn så som straff fick han vara inne en vecka typ. Men vad tror ni händer det första när han får gå ut. Han kommer inte när man ropar. Kattjävel.
Jag trodde att han höll sig på innergården. Rymt?

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
J Jonobe skrev:
Jag trodde att han höll sig på innergården. Rymt?
Det är ju svårt veta. Men vi misstänker inte han lämnat innergården.

De där GPSerna är ju jobbiga och kräver abb och grejer. Finns det ingen mindre precis lösning där man kan typ pejla in kattfan? Halsbandet skickar ut RF signal man kan pejla

Precis nu

Stenmur med smidesstaket framför rosa byggnad, dörr och fönster synliga, tidig vårgrönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Gunnar Pettersson1 och 8 till
  • Laddar…
Kallar man honom ”kattfan” och ”kattjävel” är det väl inte så konstigt att han känner sig oönskad, och håller sig borta. Du ska tilltala honom med respekt, glöm inte att ni är hans betjänter - för HAN glömmer det aldrig.

• Gilla
  • Haha
Paulina123 och 13 till
  • Laddar…
Som man behandlar djur behandlar man också människor. VAD förväntar du dig av att man ger en katt straff som var ute en natt? En veckas utegångsförbud!!!!! Med tanke på detta resonemang så hoppas jag att ni finner ett annat hem där Maui är älskad och visad respekt. Alternativt att du startar egen tråd där man kan ondgöra sig och förakta våra sällskapsdjur. :sick:

Noramasen Noramasen skrev:
Som man behandlar djur behandlar man också människor. VAD förväntar du dig av att man ger en katt straff som var ute en natt? En veckas utegångsförbud!!!!! Med tanke på detta resonemang så hoppas jag att ni finner ett annat hem där Maui är älskad och visad respekt. Alternativt att du startar egen tråd där man kan ondgöra sig och förakta våra sällskapsdjur. :sick:
Jag kallar mina barn bastarder, get over it

• Haha
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 2 till
  • Laddar…
Patrik440
Här är svarte katten Snö och vita katten Sot. :)
Svart katt och vit katt nära varandra med stängda ögon, båda har halsband.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nej, jag skrev inte fel.
/P

• Gilla
  • Älska
  • Haha
hobbs och 16 till
  • Laddar…
Microkatten
B b8q skrev:
Kallar man honom ”kattfan” och ”kattjävel” är det väl inte så konstigt att han känner sig oönskad, och håller sig borta.
Här är det snarare tvärtom; istället för att gå ut och jaga möss ligger de på sängen - eller på hatthyllan, eller på klockan - och jäser! Man kanske skulle börja säga kattfan till dem...?

• Haha
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Jag kallar mina barn bastarder, get over it
Ja vi får väl anta att du känner till omständigheterna vid deras tillkomst bättre än oss andra.:rofl: Men börjar du kalla dem barbarer plockar jag fram kränkthetsrapporten! :mad:

• Haha
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja vi får väl anta att du känner till omständigheterna vid deras tillkomst bättre än oss andra.:rofl: Men börjar du kalla dem barbarer plockar jag fram kränkthetsrapporten! :mad:
Jag är fortfarande inte gift med deras mor så de är garanterat utanför äktenskap :P
Barbari ska vi nog kunna hålla dem bora från, fast de gillar McDonalds. Får jobba på det

• Haha
  • Wow
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
fast de gillar McDonalds.
Hur gick det till??? Beklagar!

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur gick det till??? Beklagar!
Det ska nog gå lösa innan de är vuxna

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Jaha det finns en katt tråd.
Vi har en bondkatt tror jag det är.
Fick gratis, ser till att det är fritt från råttor och möss på lantstället.
Katterna mår nog bäst när dom får gå in ut som dom vill? Är ingen kattexpert.

• Gilla
  • Älska
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.