1 303 506 läst ·
14 592 svar
1304k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Det är ju svårt veta. Men vi misstänker inte han lämnat innergården.J Jonobe skrev:
De där GPSerna är ju jobbiga och kräver abb och grejer. Finns det ingen mindre precis lösning där man kan typ pejla in kattfan? Halsbandet skickar ut RF signal man kan pejla
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Kallar man honom ”kattfan” och ”kattjävel” är det väl inte så konstigt att han känner sig oönskad, och håller sig borta. Du ska tilltala honom med respekt, glöm inte att ni är hans betjänter - för HAN glömmer det aldrig.AndersMalmgren skrev:
Som man behandlar djur behandlar man också människor. VAD förväntar du dig av att man ger en katt straff som var ute en natt? En veckas utegångsförbud!!!!! Med tanke på detta resonemang så hoppas jag att ni finner ett annat hem där Maui är älskad och visad respekt. Alternativt att du startar egen tråd där man kan ondgöra sig och förakta våra sällskapsdjur.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Jag kallar mina barn bastarder, get over itNoramasen skrev:
Som man behandlar djur behandlar man också människor. VAD förväntar du dig av att man ger en katt straff som var ute en natt? En veckas utegångsförbud!!!!! Med tanke på detta resonemang så hoppas jag att ni finner ett annat hem där Maui är älskad och visad respekt. Alternativt att du startar egen tråd där man kan ondgöra sig och förakta våra sällskapsdjur.![]()
Här är det snarare tvärtom; istället för att gå ut och jaga möss ligger de på sängen - eller på hatthyllan, eller på klockan - och jäser! Man kanske skulle börja säga kattfan till dem...?B b8q skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Jag är fortfarande inte gift med deras mor så de är garanterat utanför äktenskapAlfredo skrev:
Barbari ska vi nog kunna hålla dem bora från, fast de gillar McDonalds. Får jobba på det
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Jaha det finns en katt tråd.
Vi har en bondkatt tror jag det är.
Fick gratis, ser till att det är fritt från råttor och möss på lantstället.
Katterna mår nog bäst när dom får gå in ut som dom vill? Är ingen kattexpert.
Vi har en bondkatt tror jag det är.
Fick gratis, ser till att det är fritt från råttor och möss på lantstället.
Katterna mår nog bäst när dom får gå in ut som dom vill? Är ingen kattexpert.