Mikael_L
Jag kan väl ge ett litet smakprov till de som inte sett filmen, filmens huvudperson som liten, och känslorna i huvudet.
F.ö en feel-good-film som passar hela familjen.

Katten ville följa med mig ut genom dörren så sambon fick hålla i. (Hon var inte helt nöjd med hur hon såg ut så fick blura)

Kvinna med suddigt ansikte håller en bengalkatt i en hall, framför en dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jodå, nuså har ni öppnat dammluckorna. :D

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jodå, nuså har ni öppnat dammluckorna. :D
Högvälborne herr Anders Malmgren har kanske också insett att han är inget annat än tjänstehjon.;) Kungen har abdikerat! Länge leve nya kungen: MAUI

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Nej för fan katter måste man hålla kort annars tar de hela handen :)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Katten ville följa med mig ut genom dörren så sambon fick hålla i. (Hon var inte helt nöjd med hur hon såg ut så fick blura)

[bild]
Klart han vill följa med ut igen!:heart:
Det är ju en helt ny värld där ute!:p

• Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Microkatten
Noramasen Noramasen skrev:
Högvälborne herr Anders Malmgren har kanske också insett att han är inget annat än tjänstehjon.;) Kungen har abdikerat! Länge leve nya kungen: MAUI
Så är det. Här har Hennes Höghet idag tillåtit tagandes av hennes porträtt. Med krona över huvudet. Att hängas på valfri (=bästa) vägg.

Svart katt som poserar med ett stängt öga, som om bär en osynlig krona, i en inomhusmiljö.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Paulina123 och 11 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Blir så avundsjuk på er som kan klappa kattens fluffiga mage!
Så här tycker Gustav om tilltaget
En högst normal reaktion för et katt. Klappa ALDRIG en främmande katt på magen, då ber man om ett hugg. Vissa katter har kvar reaktionen även för de som står nära, det är en reflex.

• Gilla
Noramasen
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej för fan katter måste man hålla kort annars tar de hela handen :)
Det är redan klart, du vet bara inte om det fullt ut, än.. ;)

• Gilla
  • Haha
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
En högst normal reaktion för et katt. Klappa ALDRIG en främmande katt på magen, då ber man om ett hugg. Vissa katter har kvar reaktionen även för de som står nära, det är en reflex.
Gustav är ingen främmande katt!
Han är min pälskling och han lever bar för att bli klappad och gosad med.:love:
Men inte på magen.:p

• Gilla
Paulina123 och 1 till
  • Laddar…
När vår mörka katt är på rätt humör så räcker det att fråga om hon har en maaaage, så lägger hon sig som en fransk flicka...

• Haha
  • Gilla
dicliff och 8 till
  • Laddar…
Rasmus upptäckte något spännande 5m från kattgården igår, låg en harpalt och tryckte och brydde sig inte om att jag öppnade och stängde dörren 2ggr när jag gick ut med katterna. Höll på att bli omkullsprungen av den när jag kom från jobbet.. :surprised:
Röd katt inne i en kattgård som tittar ut genom nätet, med en vit veranda i förgrunden.
Skapa konto
Hare gömd i trädgården nära en grushög och en stege, intill en röd cirkel för att markera dess placering.
Skapa konto

Bärra? Han kollade efter grannkatten...:crysmile:

• Gilla
  • Haha
Snigla och 8 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Jag och nin fd sambo hade ett internt skämt. Jag jämförde kattmagar med köttätandeväxter.... Vi brukade gå ofta på helgerna till Botaniska och blev alltid fascinerade av att se hur deras köttätande lockade till sig blomflugor

• Haha
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Ett orange-vitt kattunge står på bakbenen, ser bedjande ut med text: "Men du kan inte gå till jobbet. Ditt jobb är ju att stanna hemma och ta hand om mig!
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Ledsen
Paulina123 och 12 till
  • Laddar…
Kattfan var borta ett dygn så som straff fick han vara inne en vecka typ. Men vad tror ni händer det första när han får gå ut. Han kommer inte när man ropar. Kattjävel.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.