1 302 074 läst ·
14 591 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Är man lite krasslig kan man behöva lite gott.
Rasmus var till sin mat, öppnade luckan tittade, backade och tittade på oss och backade. När blötmaten kom fram jamade han och började trippa runt.
Båda var ute på altan en sväng nyss också, utan vad jag såg eller hörde bus/bråk.
Bärra har sovit på mattan utanför transportburen där Rasmus sovit stor del av natten, nästan så man får känslan att han håller koll på brorsan som inte är helt pigg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rasmus var till sin mat, öppnade luckan tittade, backade och tittade på oss och backade. När blötmaten kom fram jamade han och började trippa runt.
Bärra har sovit på mattan utanför transportburen där Rasmus sovit stor del av natten, nästan så man får känslan att han håller koll på brorsan som inte är helt pigg.
Djur märker när någon inte mår riktigt bra. Oavsett om det är en människa eller ett annat djur. Jag hoppas att ni får en tid hos veterinären snart.FredrikR skrev:
Är man lite krasslig kan man behöva lite gott.
[bild]
Rasmus var till sin mat, öppnade luckan tittade, backade och tittade på oss och backade. När blötmaten kom fram jamade han och började trippa runt.Båda var ute på altan en sväng nyss också, utan vad jag såg eller hörde bus/bråk.
Bärra har sovit på mattan utanför transportburen där Rasmus sovit stor del av natten, nästan så man får känslan att han håller koll på brorsan som inte är helt pigg.![]()
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 137 inlägg
Går ner någon torris även om det äts med omsorg, och tuggas försiktigt. 
Den andra tittar på och undrar om han verkligen behöver skämmas efter att ha plundrat en påse blötmat som stod, oöppnad, på bänken imorse...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den andra tittar på och undrar om han verkligen behöver skämmas efter att ha plundrat en påse blötmat som stod, oöppnad, på bänken imorse...
Redigerat: