1 356 768 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
För att vara en kattunge måste jag säga att han klarar grantestet med bravur. Ibland puttar han lite försiktigt på nåt pynt, men annars får den vara. Jag som såg framför mig nåt i stil med när Pluto jagar Piff och Puff genom granen. 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verkligen!
Signe hade hysteriskt kul med vår jul-en förra året. Med Svea har det aldrig varit problem. I år väljer jag att inte ha något träd - när dottern var liten åkte vi alltid ut och sågade ner ett träd. Nu har hon ju flyttat hemifrån, inte lika angeläget längre.
Signe hade hysteriskt kul med vår jul-en förra året. Med Svea har det aldrig varit problem. I år väljer jag att inte ha något träd - när dottern var liten åkte vi alltid ut och sågade ner ett träd. Nu har hon ju flyttat hemifrån, inte lika angeläget längre.
Logga in
Skapa konto
Här har man skaffat sig en sibirisk hårboll! Bästa köpet nånsin 
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
FredrikR skrev:
Jag har aldrig träffat på en mer väluppfostrad katt måste jag säga.FredrikR skrev:
Vi har haft honom i 3 veckor och har redan lärt honom att sitta fint och ge vacker tass!
17 veckor gammal och går på lådan nästan så att jag ställa klockan efter sittningarna.
Lite hungrig rasFredrikR skrev:
Vet inte om det är så mycket rasen - både Smilla och Signe är brittisk korthår, Signe var sådan som stod på maten och skrek (av lycka) samtidigt som hon åt när hon var liten.. Smilla är inte alls lika entusiastisk.
De brittiska korthåren vi har här på forumet har gjort att den seglat upp som lite av en favoritras, mycket mycket fina! ❤️Karlia skrev:
Lite hungrig rasMat har mycket med överlevnad att göra, mat är viktigt! Bärra uppskattar er förmåga att alltid kunna föda flocken
Vet inte om det är så mycket rasen - både Smilla och Signe är brittisk korthår, Signe var sådan som stod på maten och skrek (av lycka) samtidigt som hon åt när hon var liten.. Smilla är inte alls lika entusiastisk.
Jaja, jag vet inte på bänken... 

Men när man ser hans närmast utsvultna min när han smyger fram då han hör att jag skakade om torrisarna i Bärras maskin, då agerar man.

Bärra fick även en skvätt lågkaloriblötis, för att inte vara så iglig på Rasmus när han äter.
Men när man ser hans närmast utsvultna min när han smyger fram då han hör att jag skakade om torrisarna i Bärras maskin, då agerar man.
Logga in
Skapa konto
Bärra fick även en skvätt lågkaloriblötis, för att inte vara så iglig på Rasmus när han äter.