D dicliff #15 421 Medlem · 855 inlägg idag 16:44 dicliff Medlem 855 inlägg idag 16:44 #15 421 FredrikR skrev: Kollegas fina sibir Rufus. 😻 [bild] Blev aw'ns mittpunkt och fick så klart några räkor från pizzorna som åts. Stilig kille men varför har han så röd näsa? Ingår det i hans teckning? Eller är det bara kameran som har spökat, kanske?
FredrikR skrev: Kollegas fina sibir Rufus. 😻 [bild] Blev aw'ns mittpunkt och fick så klart några räkor från pizzorna som åts. Stilig kille men varför har han så röd näsa? Ingår det i hans teckning? Eller är det bara kameran som har spökat, kanske?
FredrikR #15 422 Håll till höger...!! · Dalarna · 29 261 inlägg idag 18:57 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 29 261 inlägg idag 18:57 #15 422 D dicliff skrev: Stilig kille men varför har han så röd näsa? Ingår det i hans teckning? Eller är det bara kameran som har spökat, kanske? Nej han har väldigt röd nos, tror inte det är rastypiskt men ståtlig herre som vände upp magen för en okänd farbror som mig. 😻
D dicliff skrev: Stilig kille men varför har han så röd näsa? Ingår det i hans teckning? Eller är det bara kameran som har spökat, kanske? Nej han har väldigt röd nos, tror inte det är rastypiskt men ståtlig herre som vände upp magen för en okänd farbror som mig. 😻
D dicliff #15 423 Medlem · 855 inlägg idag 19:28 dicliff Medlem 855 inlägg idag 19:28 #15 423 FredrikR skrev: Nej han har väldigt röd nos, tror inte det är rastypiskt men ståtlig herre som vände upp magen för en okänd farbror som mig. 😻 Åh, så supergulligt av honom!🥰😍 Och den röda nosen är ganska ståtlig den också. 🤗 Klär honom på något vis.😻
FredrikR skrev: Nej han har väldigt röd nos, tror inte det är rastypiskt men ståtlig herre som vände upp magen för en okänd farbror som mig. 😻 Åh, så supergulligt av honom!🥰😍 Och den röda nosen är ganska ståtlig den också. 🤗 Klär honom på något vis.😻