1 356 813 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
ALICE!!! Du vet ju om att du inte får utnyttja mina svagheter!
Bara för att jag sitter på toaletten så behöver du inte ta dig från fönstret bakom mig, och vidare till min axel för att hoppa upp till handdukarna
Ser hon oskyldig ut eller? Hon VET att hon kommer att bli nedtagen mot hennes vilja.
Alltså denna Alice är den mest uträknande katten jag varit med om. Man är torsk nästan varenda gång....
Bara för att jag sitter på toaletten så behöver du inte ta dig från fönstret bakom mig, och vidare till min axel för att hoppa upp till handdukarna
Ser hon oskyldig ut eller? Hon VET att hon kommer att bli nedtagen mot hennes vilja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alltså denna Alice är den mest uträknande katten jag varit med om. Man är torsk nästan varenda gång....
Smånöjt leendeNoramasen skrev:
ALICE!!! Du vet ju om att du inte får utnyttja mina svagheter!
[bild]
Petar hon ner handdukarna?
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Det är inte populärt att vara ute den här årstiden. Inte alls.
I går vid lunchtid hängde katterna framför Vinterstudion och hade tråkigt. Vi drog då ut dem på en promenad runt huset. Det är alltid roligt.
Efter promenaden placerade de sig igen framför Vinterstudion och hade tråkigt:
Men tidig frukost skall de ha. När man själv går upp kan man hitta en katt uppe på golvuret, såsom i morse:
"Hörru, släppte vi inte ut dig precis??"
"Zzzzz..."
Petar på pälsen lite.
"burrrrrrrr"
"Upp och hoppa, det är fint ute!"
"Stör mig inte är du snäll..."
Nå, de tar en mus då och då i alla fall. Alltid något.
I går vid lunchtid hängde katterna framför Vinterstudion och hade tråkigt. Vi drog då ut dem på en promenad runt huset. Det är alltid roligt.
Efter promenaden placerade de sig igen framför Vinterstudion och hade tråkigt:
Logga in
Skapa konto
Men tidig frukost skall de ha. När man själv går upp kan man hitta en katt uppe på golvuret, såsom i morse:
"Hörru, släppte vi inte ut dig precis??"
"Zzzzz..."
Petar på pälsen lite.
"burrrrrrrr"
"Upp och hoppa, det är fint ute!"
"Stör mig inte är du snäll..."
Logga in
Skapa konto
Nå, de tar en mus då och då i alla fall. Alltid något.
Vår svart-Peppar kom in mig en död sork och fick Dreamies som belöning. Strax efteråt kom hon med en levande mus som flängde runt och gömde sig bakom soffan mm.
Peppar var inte så duktig den här gången, när musen inte rörde sig på golvet så visste hon inte riktigt vad hon skulle göra med den och när den kom ut från under tv-bänken så föste hon in den igen.
Vår röda Pumpa kom in och tog med sig musen ut på andra försöket...
Peppar var inte så duktig den här gången, när musen inte rörde sig på golvet så visste hon inte riktigt vad hon skulle göra med den och när den kom ut från under tv-bänken så föste hon in den igen.
Vår röda Pumpa kom in och tog med sig musen ut på andra försöket...