11 575 läst ·
3 svar
12k läst
3 svar
Alko slåtterbalk - reservdelar på nätet?
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Slåtterbalken behöver reservdelar igen. Det är en Alko, och man får väl säga att vissa delar till den är klart underdimensionerade.
Har tidigare på somrarna köpt slitdelar i Karlstad, men det har varit väldigt trögt att få fram dem, så jag tänkte höra om nån här har köpt delar via webben eller för den delen nån annanstans i Värmland.
Har tidigare på somrarna köpt slitdelar i Karlstad, men det har varit väldigt trögt att få fram dem, så jag tänkte höra om nån här har köpt delar via webben eller för den delen nån annanstans i Värmland.
http://www.ginge.com/Kontakt/hovedvaerkst.asp?s=sv
Håkma borde funka, de är ju reservdelsdistributör. Hemsida finns på http://www.hakma.se men jag tycker inte den är nåt vidare.
Räkna inte med att så många ÅF har delar i lager, det är en riktig nischprodukt.
Håkma borde funka, de är ju reservdelsdistributör. Hemsida finns på http://www.hakma.se men jag tycker inte den är nåt vidare.
Räkna inte med att så många ÅF har delar i lager, det är en riktig nischprodukt.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Ja, men Håkma kanske man kan testa, annars finns det ju flera runt Karlstad också.
Har du slipat balken nån gång? Jag vill nu slipa min balk men vet inte hur jag demonterar den. Bilden i manualen stämmer inte alls. Inte heller vet jag var jag fyller på olja i växellådan....
Klicka här för att svara