Någon som har erfarenhet av den pannan? Har blivit erbjuden en sån i stort sett gratis, -99 års modell. Har tänkt köra pellets i den. Hittar väldigt lite info ang. pannan, en sida jag hittade är http://gulp.se/trycksaker/villaparmen/Albin.pdf. Finns det nån som har erfarenheter av den eller länkar till fler sidor där man kan läsa om den vore jag tacksam.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.