Fick LP larm i kväll. Ställt om till eldrift och då verkar larmet inte komma tillbaks. Kärlet med köldbärare har OK med vätska. Det är blött under slangarna där jag skurit upp isoleringen på bilden, för att se bättre. Kopplingarna i underkant är kalla och isiga. Vad kan jag göra? Fixa något själv eller ringa servicetekniker?Visa bilaga 450789
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för input! Detta har hänt vid ett tidigare tillfälle, så det är nog troligt. Kan inte heller se att cirkulationspumpen på köldsidan snurrar. Men den kanske stängs av vid läckage?R134a skrev:
Har ringt servicetekniker som kommer idag.
Klicka här för att svara