Hej hoppas det är någon som förstår sig på mitt kemilabb i pannrummet...
Trycket är på tok för lågt men alla ventiler jag prövat pyser det ut vatten samt en har en slang kopplat till brunn å då rinner det ut vatten ur slangen om jag vrider om (längst till höger) vad ska jag göra??? Tacksam för råd och hjälp!
Trycket är på tok för lågt men alla ventiler jag prövat pyser det ut vatten samt en har en slang kopplat till brunn å då rinner det ut vatten ur slangen om jag vrider om (längst till höger) vad ska jag göra??? Tacksam för råd och hjälp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den röda ventilen ska släppa ut vatten när trycket blir för högt. Leta efter en ventil som ansluter till värmekretsen från ett kallvattenrör. Sen kanske det är lågt tryck för att systemet är kallt.
Och med bättre bilder får man oftast bättre svar då ingen annan vet hur det ser ut i ditt pannrum
Och med bättre bilder får man oftast bättre svar då ingen annan vet hur det ser ut i ditt pannrum
Tack snälla för svar. Problemet är att längst upp sitter det en ventil där sprutade det ut vatten när jag vred...sen finns det en till vänster där kom det också vatten när jag vred, slutligen den m slangen då rann det vatten...om jag nu skulle finna på nåt...Hur gör man sen fyller man på m vatten el luft ja du ser ju hur lite jag vet...och kameran är absolut sämst 
Klicka här för att svara