Riemann skrev:
Då garanterar jag att du har fel.:)
Avanza har en funktion där du enkelt kan flytta in värdepappren från ett vanligt konto till ett ISK. Då slipper man dessutom courtage. Med din metod åker man på dubbla courtage!
Det är en smidig funktion. Tänk dock på att det skattemässigt räknas som försäljning och nyköp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.