Hej
Har tänkt att investera i larm från Ajax men hittar inte att man kan slå på det vi en yttre kontakt eller ett lås med Micro i, Alltså jag skulle vilja slå på larmet med att bryta en yttre slinga.
Mvh Gustaf54
 
  • Gilla
Riddec
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.