G Gustaf54 #1 Medlem · 1 inlägg 25 nov 2020 20:47 Gustaf54 Medlem 1 inlägg 25 nov 2020 20:47 #1 Hej Har tänkt att investera i larm från Ajax men hittar inte att man kan slå på det vi en yttre kontakt eller ett lås med Micro i, Alltså jag skulle vilja slå på larmet med att bryta en yttre slinga. Mvh Gustaf54 #ajax
Hej Har tänkt att investera i larm från Ajax men hittar inte att man kan slå på det vi en yttre kontakt eller ett lås med Micro i, Alltså jag skulle vilja slå på larmet med att bryta en yttre slinga. Mvh Gustaf54